Här följer några bra riktlinjer för hur du kan maximera...
TILL ARTIKELNFör att få nöjdare kunder med en chattbot kan du följa dessa tips:
Se till att chattboten är lätt att använda och förstå. Det bör vara tydligt vad boten kan hjälpa till med och hur man använder den.
Utveckla en naturlig och meningsfull konversation. Använd riktiga fraser och uttryck för att göra det lättare för användaren att kommunicera med boten.
Se till att boten alltid ärtillgänglig och svarar snabbt på frågor.
Utveckla en kunskapsbas för boten så att den kan hantera ett brett spektrum av frågor och förstå användarnas behov.
Utveckla en feedback-mekanism för att fånga upp eventuella problem eller förbättringsförslag från kunderna.
Träna din bot regelbundet och gör förbättringar baserat på användarnas feedback och din egen analys.
Utvärdera i 30 dagar innan du bestämmer dig.
Här följer några bra riktlinjer för hur du kan maximera...
TILL ARTIKELNFöretag i Sverige möter alltmer avancerade konsumenter med höga förväntningar...
TILL ARTIKELNNär det gäller att skapa en effektiv och användarvänlig chattbot...
TILL ARTIKELNGenom att lägga till Chattboten på din webbplats genom att...
TILL ARTIKELNHärligt att du har utvärderat fördelarna med vår chattbot. Fyll i formuläret nedan för att fortsätta med tjänsten.
Vi tillämpar kvartalsfakturering. Priser är angivna exklusive Moms.